Meer service en informatie

met het Hein Koning Kantoorportaal

Hein Koning biedt haar klanten al jaren HK Online: online boekhouden, online factureren, online inzicht in de laatste cijfers. Nu zet Hein Koning de volgende stap in klantenservice met het Kantoorportaal.

Het Kantoorportaal is dé plek waar u al uw administratieve en fiscale zaken en taken vindt en uitvoert.

U vindt er bijvoorbeeld alle documenten die wij u afgelopen jaar nog per post of e-mail stuurden. In het portaal heeft u alles bij de hand en kan er nooit meer wat zoekraken. U ontvangt een e-mail als wij een belangrijk document in het kantoorportaal zetten. U kunt zelfs uw eigen, afgeschermde omgeving inrichten voor uw persoonlijke documenten. Zo mist u nooit meer wat.

Alles bij elkaar in één portaal
Het kantoorportaal is uw online toegangspoort tot alle diensten, informatie en toepassingen die voor u als klant bij Hein Koning relevant zijn. U hoeft maar 1x in te loggen en u kunt meteen alles doen en zien wat voor uw boekhouding van belang is.

Alles bij elkaar. Dat is makkelijker en veiliger. En wij kunnen u nog beter van dienst zijn, omdat we alle informatie met elkaar delen.

Dit zijn de voordelen van het HK Kantoorportaal:

  1. Tijdwinst. U hoeft nooit meer te zoeken naar uw documenten
  2. Overzichtelijk. U vindt alle taken in één overzicht bij elkaar
  3. Nooit meer te laat. U krijgt van ons een alert als er een actie voor u klaarstaat
  4. Veilig en snel. Eén login voor uw administratie, bank en boekhouding (HK Online)
  5. Actueel. Dagelijks en wekelijks relevante nieuwsberichten houden u op de hoogte

De belangrijkste kenmerken van HK Kantoorportaal:

  1. Alle toepassingen, zoals online boekhouden en online betalen in één omgeving
  2. Alle administratieve en fiscale documenten online bij elkaar
  3. Uw eigen omgeving inrichten voor persoonlijke documenten
  4. Mappenstructuur naar eigen inzicht inrichten
  5. 24 uur per dag toegang tot uw gegevens

Dagelijks actuele cijfers en marges

Door te blijven investeren in software zijn wij in staat onze klanten periodiek (maand, kwartaal) te voorzien van cijfers waarmee ze werkelijk keuzes kunnen maken, kunnen ondernemen. Zo ontdekte een ondernemer fraude binnen zijn bedrijf doordat zijn met marge met 2% was gedaald zonder dat daar een reden voor was. Met de tussentijdse rapportages kwam dit aan het licht!

"Fraude opgespoord dankzij tussentijdse rapportage"

 

Financiering aanvragen – banken vragen om NOAB

Banken wijzen financieringsaanvragen vaak onnodig af. Een gebrekkige voorbereiding en slechte kennis van zaken is dan de reden. Wij gebruiken de software van Visionplanner. Hierdoor beschikt u over financiële en operationele cijfers in overzichtelijke managementrapportages. Daarnaast eisen diverse banken dat een kantoor dat de aanvraag indient, lid is van de NOAB. Wij zijn dat uiteraard.

Wij stellen uw financieringsaanvragen en begrotingen op en zorgen ervoor dat het wel in een keer goed gaat. Als banken weten dat wij uw aanvraag met cijfers hebben onderbouwd, bent u al halverwege een positieve uitkomst.

Hoe succesvol kun je zijn als kantoor? Ons succes wordt bepaald door het succes van onze klanten. Daarom zijn we als team elke dag bezig om hen te helpen. Met kennis, ervaring, ideeën en systemen, zoals onze app, de beste boekhoudapp van Nederland. En als onze klanten succesvol zijn, zijn wij het ook. Successen maak je met elkaar en successen deel je met elkaar. Ook met u. Dus overweegt u succesvol te worden? We helpen u graag verder. Ook u verdient het beste.